Prijs voor digitale vereenvoudiging

Afgelopen vrijdag vond de prijsuitreiking “KUS uw digitale stad” plaats. KUS staat voor Klantgericht, Uniek en Simpel.
Gentenaars konden van 20 januari tot 15 maart 2012 al hun tips voor het digitaal vereenvoudigen van het e-loket doorgeven. 

E-loket

Attesten, subsidies en vergunningen zijn enkele van de 150 producten aangeboden via het Gentse e-loket.
Deze site kreeg onlangs een facelift, maar daarmee is de kous niet af. De inbreng van de dagelijkse gebruiker is zeer waardevol.

“Dienstverlening is het belangrijkste product van de stad Gent. Voor mij staat het streven naar kwaliteitsvolle dienstverlening dan ook centraal. Dit bereik je niet via een eenmalige inspanning, een continu proces is nodig waarbij de inbreng van de gebruikers cruciaal is.” legt Resul Tapmaz, schepen van administratieve vereenvoudiging, uit.

De winnaar

De “terugknop”-tip van Bram Delfosse werd bekroond tot winnaar, hij ging aan de haal met een Ipad. Deze knop maakt het zoeken op de site een stuk vlotter. Ondertussen werd deze tip al geïntegreerd in het e-loket.
“Dat er in anderhalve maand 128 tips binnen kwamen, bewijst dat mensen bezig zijn met administratieve vereenvoudiging. Al deze tips worden onderzocht op hun toepasbaarheid. Burgers kunnen trouwens tips blijven doorgeven via het e-loket.”eindigt Resul Tapmaz.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Administratieve vereenvoudiging. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s